Számítástechnika és internet tanfolyam nyugdíjasoknak

A 24 órás tanfolyam ajándékba is megvásárolható! Tudáspont Kft.

Tanfolyami időpontok

A tanfolyamok havi rendszerességgel indulnak.

Délelőtti és délutáni csoportok is.

3 héten keresztül heti 2 alkalom.

Helyszín

Bp. XI., Villányi út 10. fsz. 2. (a Móricz Zs. körtérnél)

A tanfolyam díja

Részletes tanfolyami jegyzettel és vendéglátással 12.000 Ft+ÁFA

Jelentkezés, további információk

06-70-235-5243

info@tudaspontkft.hu

www.tudaspontkft.hu

Friss topikok

Azt a Megváltóját!

2010.01.21. 10:53 :: Mona1

Így kiált fel Gyuri bácsi gyakran a számítógép előtt ülve.

"Őrület!" Ez is a kedvenc szavajárása:)

Nagyon megijedtem, amikor a tanfolyam elején az egyik alkalommal azt monta, hogy olyan sokat kellene ezzel foglalkozni, hogy neki erre nincs ideje. Ő nyugdíjas!!! Szőlősgazda és rengeteg dolga van. Úgy döntött "végső elkeseredésében", hogy elvégzi ugyan a tanfolyamot, de utána eladja a számítógépét.

Szerencsére azóta változott a helyzet. Akkor nyugodtam meg igazán, amikor a következő nagyon kedves levelet kaptam tőle, amelyet otthonról írt nekem:

Kedves Mónika!
Magam is meglepődtem, de elsőre sikerült idáig eljutni, hogy e-mail irással próbálkozhatok.
Az elefánt nehezen tanul de gyorsan felejt, tartja a közmondás, de úgy látszik még nem
volt olyan távol az utolsó foglalkozás, hogy teljesen elfeledtem volna. Nem is szeretném.
Úgy látszik nem hiába kiváló a tankönyv, az előadások, az előadó módszere és türelme.
( a SOR VÉGÉT SAJNOS NEM TUDOM BEÁLLITANI ) Ezt sem akartam nagybetűkkel irni,
de sajnos igy sikerült, de már tudom mit hibáztam. Igyekszem ezután nem elköveni. Légy
szíves ezt a próbálkozást a "házi feladat" teljesitésének elfogadni.
Üdvözlet, köszönet:Gyurka.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kattintanagyi.blog.hu/api/trackback/id/tr931689661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bamel 2010.01.21. 11:32:58

Üdv a csoportnak, én is Gyuri bácsival együtt jártam, szuper volt a társaság.

tigi14 2010.01.21. 11:37:22

Üdv. mindenkinek nagyon hasznos volt ez a pár hét. TIGI

évci 2010.01.21. 11:39:02

Sziasztok! Imádok regisztrálni! Szerintem is szupi a társaság. Kár, hogy vége.

dita2 2010.01.21. 11:40:06

ismerös kedves történet ,barátkozás az ismeretlennel.
süti beállítások módosítása