Számítástechnika és internet tanfolyam nyugdíjasoknak

A 24 órás tanfolyam ajándékba is megvásárolható! Tudáspont Kft.

Tanfolyami időpontok

A tanfolyamok havi rendszerességgel indulnak.

Délelőtti és délutáni csoportok is.

3 héten keresztül heti 2 alkalom.

Helyszín

Bp. XI., Villányi út 10. fsz. 2. (a Móricz Zs. körtérnél)

A tanfolyam díja

Részletes tanfolyami jegyzettel és vendéglátással 12.000 Ft+ÁFA

Jelentkezés, további információk

06-70-235-5243

info@tudaspontkft.hu

www.tudaspontkft.hu

Friss topikok

Az első tanfolyam

2010.01.08. 21:49 :: Mona1

Hogy kezdődött?

2008. júniusában egy vakmerő lépésre szántam el magam hosszas vívódás után. Úgy döntöttem hogy feladom a biztos munkahelyem és szabadúszóként, vállalkozóként próbálom a tudásomat, tapasztalataimat kamatoztatni.

Kedves barátaim egy nagyszerű ajándékkal leptek meg, mégpedig azzal, hogy autósiskolájuk helyszínén (NK & K Autósiskola) berendezhettem egy informatikai oktatótermet. Felajánlották, hogy próbálkozzak nyugodtan és biztatásukkal, segítségükkel szép lassan sikerült eljutni oda, hogy decemberben meghirdethettem az első tanfolyamot. A nyugdíjasok oktatásához éreztem nagy kedvet, a mai napig ez a vállalkozásom egyik nagy területe. Saját magam készítem a honlapot, szervezem a tanfolyamokat és az oktatást is én folytatom.

Nagy-nagy kedvvel szépítgettem, csinosítgattam a kis oktatótermet, amely 10 fő befogadására alkalmas.

Hihetetlen boldogság volt számomra az első jelentkező: Évike, akivel a mai napig jó barátságban vagyunk és aki azóta is sok-sok segítséget nyújt nekem.

Az első tanfolyam 2009. február 17-én indult, 4 fővel. Végtelenül jól éreztem magam a kis csoportommal, igazi élmény volt számomra az oktatás.

És azóta is nagyon sok örömömet lelem ebben a munkában, sok-sok nyugdíjast és fiatalabb résztvevőt oktattam már az elmúlt időszakban.

A tanfolyamok 24 órásak, havi rendszerességgel indulnak, délelőtti és délutáni csoportok is vannak. 3 héten keresztül 6 alkalommal okosítom a résztvevőket.

További információk...

Szólj hozzá!

Címkék: oktatás ajánló internet tanfolyam informatika életképek élmények számítástechnika nyugdíjas élménybeszámolók

A bejegyzés trackback címe:

https://kattintanagyi.blog.hu/api/trackback/id/tr321657804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása