Számítástechnika és internet tanfolyam nyugdíjasoknak

A 24 órás tanfolyam ajándékba is megvásárolható! Tudáspont Kft.

Tanfolyami időpontok

A tanfolyamok havi rendszerességgel indulnak.

Délelőtti és délutáni csoportok is.

3 héten keresztül heti 2 alkalom.

Helyszín

Bp. XI., Villányi út 10. fsz. 2. (a Móricz Zs. körtérnél)

A tanfolyam díja

Részletes tanfolyami jegyzettel és vendéglátással 12.000 Ft+ÁFA

Jelentkezés, további információk

06-70-235-5243

info@tudaspontkft.hu

www.tudaspontkft.hu

Friss topikok

A 95 éves kezdő számítógép-felhasználó

2010.01.11. 20:07 :: Mona1

Csodálatra méltó, irigylésre méltó...

A 95 éves tanítványom autót vezet, a mobiltelefonjának szinte az összes funkcióját ismeri, sőt néhány hete nyert egy irodalmi pályázatot! Ígérte, hogy majd megmutatja nekem a novelláit is.

Nem régiben úgy döntött, hogy nem élet az élet internet nélkül:) és megkérte a családtagjait, intézzék el neki, hogy legyen otthon számítógépe, internet-hozzáférése és keressenek neki tanfolyami lehetőséget. Bár még soha nem használta a számítógépet, szeretné most megtanulni az internetezést.

Nagy izgalommal készültem az első tanfolyami napra, amelyen ő is részt vett. Mint később kiderült, nem volt okom az aggodalomra.

Nagyon szeretek a társaságában lenni, mert nagyon intelligens, művelt és végtelenül szórakoztató. Sok csodálatos és meghökkentő történetet mesélt már, a humora pedig egyenesen fantasztikus! Néhány mondata:

"Én 5 perc múlva 100 leszek!"

"Ne szálljak fel sztrájk idején a 6-os villamosra? Ugyan már! Majd ha megöregszem!" :))) (Én inkább nem szálltam fel, akkora tömeg volt, de ezek után elszégyelltem magam...)

Tanítványomat nem "nénizhetem", tegeződünk. Ez nekem nagyon megtisztelő, és érdekes módon egyáltalán nem esik nehezemre. Mert ő nem "nénis"! Sokkal inkább fiatalos!

Amikor az ingyenes e-mail postafiókot hoztuk létre, ő olyan jelszót választott, amiben benne van a "szerelem" szó!!!

:)))

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kattintanagyi.blog.hu/api/trackback/id/tr361664458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása